შეფასების კრიტერიუმები


                                              საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
კრიტერიუმი
        1-4
           5-6
            7-8
           9-10
მოსწავლე ერთვება მასწავლებლის მიერ შეთავაზებულ ყველა აქტივობაში.
           
თითქმის არ ერთვება არც ერთ აქტივობაში.
აქტივობაში ერთვება მხოლოდ მისი ინტერესების შესაბამისად.
ჩართულობის ხარისხი მაღალია სხვადასხვა აქტივობაში.
მაქსიმალურად არის ჩართული ყველა აქტივობაში
ავლენს წინარე ცოდნას

გაკვეთილის მსვლელობის დროს ვერ ავლენს წინარე ცოდნას.
სუსტად ავლენს წინარე ცოდნას.
მოსწავლე ავლენს წინარე ცოდნის კარგ დონეს.
მოსწავლე ავლენს წინარე ცოდნის მაღალ დონეს.
იცავს ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობის წესებს


მოსწავლეს უჭირს წესების დაცვა.
მოსწავლე ზოგჯერ არღვევს წესებს.
მოსწავლე ძირითადად იცავს ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობის წესებს.
მოსწავლე ზუსტად იცავს ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობის წესებს.
ზუსტად ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს

მოსწავლეს უჭირს მასწავლებლის ინსტრუქციების გააზრება.
მოსწავლეს ინსტრუქციების შესრულების დროს აქვს უზუსტობები.
მოსწავლე ინსტრუქციების შესრულების დროს იჩენს მცირე უზუსტობებს.
მოსწავლე ყველა ინსტრუქციას ზუსტად ასრულებს.


                                                დისკუსია
  კრიტერიუმი
     დაბალი
      საშუალო
         კარგი
    საუკეთესო
დისკუსიაში ჩართულობა, მსჯელობის ლოგიკურად აგების უნარი
დისკუსიაში ჩართულობის დროს აზრს ვერ აყალიბებს ლოგიკურად; არა აქვს სათანადო ცოდნა, არ უმუშავია მოცემულ დავალებაზე.
აზრს აყალიბებს, მაგრამ სათანადო ცოდნის უქონლობის გამო ვერ მოჰყავს არგუმენტები აზრის დასამტკიცებლად.
აქვს სათანადო ცოდნა, რომ დისკუსიის დროს დაამტკიცოს თავისი აზრი, მსჯელობს ლოგიკურად და თანამიმდევრულად, მაგრამ არა აქვს სხვისი აზრის მოსმენის უნარი.
აქვს სათანადო ცოდნა; ფლობს დისკუსიის ხელოვნებას, მოძიებული აქვს საკმარისი ინფორმაცია დისკუსიის დროს გამოთქმული აზრის დასამტკიცებლად, აზრს აყალიბებს თანამიმდევრულად და ლოგიკურად, პატივს სცემს სხვის აზრს და კორექტულად შედის პოლემიკაში დისკუსიაში მონაწილეებთან.
დამოუკიდებელი აზროვნება
დამოუკიდებლად ვერ აყალიბებს აზრს, უჭირს მსჯელობა და გამართული მეტყველება.
აზრს აყალიბებს დამოუკიდებლად, მაგრამ მისი მსჯელობა არალოგიკურია.
დამოუკიდებლად აყალიბებს აზრს, მაგრამ უჭირს აზრის თანამიმდევრულად ჩამოყალიბება.
დამოუკიდებლად აყალიბებს აზრს, მეტყველებს სწორად და გამართულად.
შემოქმედებითი აზროვნება
არა აქვს შემოქმედებითი აზროვნების უნარი.
აქვს შემოქმედებითი უნარი, მაგრამ აზრს ვერ აყალიბებს.
არის შემოქმედებითი უნარის მქონე, მაგრამ უჭირს მეტყველება.
აქვს შემოქმედებითი აზროვნების უნარი, არის კრეატიული.


No comments:

Post a Comment